MENU GŁÓWNE

Gra giełdowa czyli inwestowanie na próbę


Dzisiaj mam ciekawą propozycję dla tych, którzy bez angażowania własnych pieniędzy chcieliby zainwestować w wybrane spółki z warszawskiego parkietu, a następnie sprawdzić czy decyzja o wyborze tych konkretnych spółek była słuszna czy też nie. Takie możliwości daje wirtualny portfel. Jak go znaleźć? Wystarczy zajrzeć chociażby na stronę Wirtualnej Polski, Onet.pl,  myFund.pl, Bankier.pl, Money.pl, Biznesradar.pl  lub skorzystać z pomocy wujka Google pod hasłem "wirtualny portfel giełdowy". Ja wybrałem serwis Fundamentalna.net i założyłem konto w Grze Giełdowej.



Gra Giełdowa to nowy dział w serwisie Fundamentalna.net, który daje możliwość zarządzania własnym portfelem spółek i porównania go z portfelami innych graczy. Obecnie w grze bierze udział ponad 500 osób, a wśród nich ja.

Jak stworzyć wirtualny portfel?

  1. Zarejestruj bezpłatne konto na stronie fundamentalna.net (podaj login, hasło i e-mail a następnie potwierdź aktywację klikając w link otrzymany na skrzynkę pocztową) 
  2. W zakładce Gra giełdowa stwórz swój portfel nadając mu swoją nazwę.
  3. Dokonaj wyboru spółek które chciałbyś mieć w swoim portfelu
  4. Określ dostępność swojego portfela
    • publiczny - widoczny w całości dla innych graczy
    • prywatny - widoczny częściowo dla innych graczy (tylko statystyki portfela)
    • ukryty - widoczny tylko dla ciebie.
  5. Obserwuj wyniki swojego portfela i w odpowiednim momencie podejmuj kolejne decyzje inwestycyjne :)

Obserwator w grze giełdowej

Ja swoją zabawę rozpoczynam w dniu dzisiejszym. Złożyłem zlecenie kupna 6 spółek. Po jakiej cenie? Nie wiem, gdyż transakcje są realizowane po kursie zamknięcia z dnia w którym zlecenie zostało złożone. O wynikach będę informował na koniec każdego miesiąca. 


Jeżeli jesteście zainteresowani moimi poczynaniami szukajcie portfela o nazwie ObserwatorGieldowy_PL

Zapraszam do dzielenia się wynikami waszych wirtualnych portfeli w komentarzach poniżej.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz